När du vill vara dig själv för en liten stund








"Förlåt att jag kanske inte har varit så go ikväll men jag är så uppslakad av din familj"

Fredag eftermiddag begav vi oss mot Överkalix. Dryga 30 mil och 2,5 timmar senare var vi framme vid en uppdukad buffé och kalla öl. Familjen tog emot Anton med öppna armar och jag fick inte en syl i vädret. Det hade inte knnat bli mer lyckat. Dom fann varandra direkt. Den här helgen har lett till massvis med bra saker. Särskilt att jag och Anotn kommit varandra än närmare. Nu är också han en del av min familj, så som jag är i hans.

Dom tre små-stora orden betyder mer än någonsin.



Kommentarer
Postat av: Ida

Vad mysigt. Kul att ni klickar så bra på alla plan och du är så lycklig. Det förtjänar du verkligen mycket :)

2010-07-05 @ 19:23:37
URL: http://storasysteryster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0