Show och framtid


Det slog mig att jag faktiskt är vuxen.
Kanske var det så att studiobilderna med tydliga rynkor bidrog till min plötsliga insikt. Eller så är det så att man känner sig vuxen när man är i startgropen till egna företaget. Jag behöver börja ta betalt för mina konsultjobb inom alla kategorier. Jag har ett jätteroligt projekt på G. Olika arrangemang och grafiska jobb inom musikbranschen. Cashen kan rulla in som dom ska!

I morgon stundar Julshow i Skellefteå.
19.00 hämtar Antons familj upp mig. Min älskling kommer att ge mig rosenröda kinder av stolthet när vi sitter där, vid honnörsbordet. Jag känner kärleken i varje liten millimeter av kroppen. I helgen är det du och jag Anton. <3




Kommentarer
Postat av: Alexandra Törnkvist

Vilka är dessa rynkor du påstår att du har? Du ser ju likadan ut som för 15 år sen, fusk!!!! Kram

2010-12-15 @ 13:47:00
Postat av: Alexandra

Zoooma in fåru se Hahaha :) tack iaf :)

2010-12-15 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0