Knarka ihjäl dig så vitt jag vet!




VAR I HELVETE ÄR SVERIGE PÅ VÄG?
Jag kommer aldrig mer att titta på programmet Idol. Vet ni om att största delen tittare består av unga flickor och pojkar som ser upp till de så kallade "Idolerna". Hur kan man överhuvudtaget rösta fram en PUNDARE! Hur tänker tv4 - är det här deras "nya marknadsplan" för Idol? Vad håller Sony BMG på med? Vad händer med dessa ungdomars syn på droger när hela svenska folket accepterar förebildernas missbruk? Och i detta fall, till och med hyllar personen i fråga.


"Pressen har varit så stor"
Men bu fuckin hu!
Jag vet att pressen är stor eftersom en vän til mig deltagit.
Men inte knarkade han för det!





Kommentarer
Postat av: Alexandra Törnkvist

Har ingen koll på vem Jay är men diggar stenhårt uttrycket "Men bu fuckin hu!" :o)

2010-12-15 @ 13:48:53
Postat av: Anonym

Idol: Det jag vill säga är att man borde ha satt ett exempel. Visat att man inte accepterar droger. Sparkat honom och på så vis fått igång en helt annan debatt och en morot för unga talanger att hålla sig borta från droger och delta drogfria i tävlingen

2010-12-15 @ 16:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0