Tager du...





En helg med kärlek som huvudtema har precis passerat
Fredrik Ridderström tog Sara Öman som sin maka och lovade att älska i nöd och lust. Jag har bölat som en tjurig treåring. Hurvlat och snyftat och stundvis kippat efter andan. Jag måste hålla med en utav talarna. Jag är så fruktansvärt stolt över Fredrik och glad för Saras skull. Tårtan blev succé trots att jag stundvis höll på att få ett nervöst sammanbrott då spisens termostat bestämde sig för att ge upp - MITT i tårtbottensbaket! Det blev köpesbottnar men tårtan var forfarande uppskattad. Lindas sång och Antons komp på gitarr var "flawless" och fruktansvärt vackert. Turordningen på namnen (Elin & Anton blev Anton & Elin) förändrades innan kvällen var slut. Anton gjorde succé. Inte mig emot. När mina vänner älskar min nästa älskar även jag honom lite mer.

Åter igen trodde jag inte att detta var möjligt men - jag älskar karln ännumera.


(Några utvalda bilder från bröllopet kommer....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0