Lite att se fram emot...



Först ett konstaterande
Varför finns inte blubb i encyklopedin?
Det är ett ord som passar helt perfekt in i min vokabulär. Vad vore jag utan blubb? Jo, absolut ingenting.

Mat & musik

Idag har vi onsdag, men jag har torsdag, till och med på p-pillerkartan. Överdos = Illamående. Det är väl kanske inte något att se fram emot däremot är jag glad att det är onsdag och därav snart fredag. Dagen då bror med sambo anländer till Skellefteå för psykotiska musikinspelningar och god mat.

Ibland kan jag fastna

Är det inte lustigt att man trivs så bra på körskolan att man kan fastna i två timmar istället för den planerade kvarten? Nåväl, körkortet är i full gång. Ser fram emot att börja ratta runt stan och skicka gubben på handledarkurs. Men lugn, än släpper dom inte ut mig på vägarna och jag lovar att varna på facebook innan jag beger mig.


Checklista
  • Besök av VD
  • Bror + sambo hälsar på
  • Cissi
  • Musik
  • Lön
  • Körkort
  • Kalix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0