Framtiden ljusnar...




...och Leoniderna är här
Allt kan man inte dela med sig på en allmän blogg. Jag kan dock säga att jag idag fick glada nyheter av verkställande direktör på Guiden Västerbotten. En god start på dagen och framförallt helgen. Som även denna gång går i romantikens tecken. I kväll får jag middagen serverad för att sedan ta en biltur till urskogen. Bortom alla gatulysen och strålkastare - för att förhoppningsvis kunna ta den av det utlovade himlaspelet som äger rum i afton.

För att ta den av det som inte är för allmänna ögon får ni be om lösenord och för er som redan har det är det bara att logga in på min privata blogg.


Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag vill ha lösen till din privata blogg, och även länken dit! ;)

2010-08-13 @ 12:09:01
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0