En helg att se fram emot






Svimma inte nu, men vi spenderar helgen i Boden.
Konserter, bröllop, middagar och bio är inkluderade i helgens vistelse i Boden. Anton tar med gitarren och spelar en trudelutt när Fredrik och Sara blir ett. Jag bakar tårtan och fotograferar. Det är något av det bästa jag vet. Att kunna bidra till att ens vänner får det där lilla extra. Precis som med Johannas bröllop, eller Antons spelningar, eller vänners företagsprofileringar. Det är faktiskt det bästa jag vet, näst efter musik och Anton. Dårå.

Jag sa nog kanske för mycket
Som ni vet spanar jag hela iden i kommande trender eftersom jag gör mode-reportage för Guidenmedia. Det är rätt vitkgit att föregå med gott exempel då man ska leka trendspanare. Sammet och skira nnude-färger är vad som gäller. Jag pratade om att min garderob ljusnat, liksom håret och sminket. Men jag ångrar mig. *Skrattar*

IM BACK TO BLACK & LEATHER!


Igår vad det 169 och idag 17?
Är jag så tråkig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0