Valmöjligheter






Vi lever alla i en värld som vi måste acceptera.
En värld där det finns olikheter. Jag vill att alla ska veta att jag aldrig ser ned på någon. Eller heller anser att någon är bättre eller sämre - vi gör bara olika val. När någon kliver ut ur vad jag tycker är respektabelt innebär det inte att jag ser ned på människan. Jag tycker om alla precis som dom är men de gångerna jag blir besvärad eller tar illa vid mig eller ser någon i min omgivning fara illa har jag valmöjligheten att antingen låta det fortgå eller helt enkelt sluta ute det som gör oss illa.

Kommentarer
Postat av: Anna

Har aldrig känt till någon som är godhjärtad som du så jag tror inte att du behöver oroa dig!

2011-12-06 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0